16.08.2009.

Milijun korisnika Nokijine usluge Ovi Mail

Slike
Mobiteli - Milijun korisnika Nokijine usluge Ovi Mail

S više od milijun korisničkih računa kreiranih u samo pola godine, Ovi Mail je brzo stekao status email računa idealnog za zemlje u razvoju. Specijalno napravljen za postavljanje korisničkog računa na mobilnim uređajima, Ovi Mail korisnicima omogućuje otvaranje prve email adrese i upravljanje svojim računom bez osobnog računala. 

„Milijun korisnika je puno više od dostizanja Nokijinih ciljeva. To potvrđuje da u zemljama u razvoju postoji stvarna potreba za ovakvim tipom usluga stvorenih po mjeri“, kaže Tom Furlong, voditelj Consumer Messaginga u Nokiji. „Ovi Mail pruža digitalni identitet onima koji po prvi put koriste email i oduševljeni smo brzim rastom usvajanja ove usluge.“
 
Inspiracija za stvaranje Ovi Maila nastala je zbog rasta broja ljudi u zemljama u razvoju koji nemaju pristup računalu. Prvih pet zemalja koje imaju najviše korisinika na Ovi Mailu su Indija, Indonezija, Meksiko, Rusija i Južna Afrika. Od njegovog početka u prosincu 2008. Ovi Mail je dostupan u više od 180 zemalja i podržava 20 jezika*. 

Ovi Mail je besplatan za postavljanje izravno iz kutije i dolazi sa spam filterom koji blokira neželjene mailove. Također je dostupan s velikog broja Nokijinih uređaja među kojima su najpopularniji za kreiranje Ovi Mail računa postali Nokia 2330 classic, Nokia 2630 i Nokia 5310 XpressMusic.
 
Kako biste pristupili Ovi Mail usluzi, jednostavno uključite čarobnjaka za kreiranje email postavki na svojoj Nokiji Serije 40 ili na nekom od uređaja Nokije S60 kao što je najnovija Nokia N97. Ovi Mail je također dostupan na stranici https://mail.ovi.com/. 

* arapski**, bahasa indonezijski, bahasa malezijski, bengalski, finski**, francuski, njemački, hindi, talijanski, španjolski, portugalski, brazilski portugalski, ruski**, pojednostavljeni kineski**, tagalog, tajlandski, vijetnamski, američki i britanski engleski. 

**Jezik podržan samo na uređajima.

Najnovije vijesti iz svijeta mobitela pratite na našim
Facebook  i Twitter profilima

Komentari
dodaj komentarPošalji komentar
Ukupan broj komentara: 0