26.09.2008.

VIPnetova reklama: stereotipi o Hrvatima

Slike
Mobiteli - VIPnetova reklama: stereotipi o Hrvatima

Vipnet se svojom najnovijom reklamom odlučio poigrati s potvrđenim stereotipima o Hrvatima, piše Business.hr. Radi se o reklami koja promovira tarifne modele „Laganini“, „Vikend“ „Svi moji“ te „Za dvoje“. Tom reklamom VIPnet želi doći do svojih ciljanih korisnika koji su zapravo „naivni“ tinejdžeri.

Kako VIPnet tvrdi, sve  su predrasude temeljene na egzaktnim podacima tj. statistikama.  Također kažu kako su stereotipe koristili kako bi skrenuli pozornost  na ponudu proizvoda koja ruši stereotipe i nudi individualnost. Potvrdili su kako je istina da su tinejdžeri ciljana populacija, te su napomenuli da je ova reklamna kampanja naišla na odličan odjek u javnosti zbog svoje kreativne angažiranosti.

Izvor: Business.hr

Najnovije vijesti iz svijeta mobitela pratite na našim
Facebook  i Twitter profilima

Komentari
dodaj komentarPošalji komentar
Ukupan broj komentara: 0