15.04.2008.

Modni telefoni

Slike

Kako su proizvođači mobilnih uređaja, i ostalih tehnoloških uređaja uvidjeli da postoje određene beneficije u proizvodnji uređaja koji imaju i modnu komponentu, ovaj trend sve više raste.

Nakon satova, nakita, odjevnih predmeta, na red su došli mobilni telefoni.

Nokia je započela svoju seriju modnih mobilnih uređaja kao grupu dizajnerskih proizvoda jakih boja i uzoraka koji se mijenjaju po sezonama. No ostali dizajneri nakon toga ubrzo su uvidjeli priliku za zaradu u ovom segmentu. Dolce & Gabbana zajedno s Motorolom u 2006. izbacila je zlatni „razor“, uslijedio je Pradin model u suradnji s LG-em, bio je to njihov super tanki telefon s „touch-screenom“ početkom 2007. Georgio Armani u suradnji sa Samsungom izbacio je svoj telefon veličine i izgleda kreditne kartice prošlog Božića.

U međuvremenu, Samsung je nastavio suradnju s Ted Bakerom, Annom Sui i Dianom von Furstenberg, dok je Sony Ericcson ušao na tržište sa svojim ograničenim izdanjem Julien Macdonald serije.

Razlog ovom porastu modnih mobilnih uređaja je potraga za rastom u sferi koja je do sada bila isključivo „IT“. Način da se pokuša staviti dodana vrijednost, je kombiniranje s drugim industrijama, kao npr. modom, gdje se „premium“ cijena može dodati bez usporedbe s troškom prema drugim isključivo tehnološki orijentiranim uređajima.

Najnovije vijesti iz svijeta mobitela pratite na našim
Facebook  i Twitter profilima

Komentari
dodaj komentarPošalji komentar
Ukupan broj komentara: 0